Fredag..

Ja vad ska man göra? nu är julen över iallafall , tråkigt ! jag längtar redan tills nästa år!!
Jag vill åka till sälen nu ! träffa min underbara Jennica och självklart åka bräda !

Ska snart till saxdalen och mata katterna , har inte varit där nu över jul , men ska dit nu..
sen vidare till mamma och hämta massa saker , sen blir det kortspel hos far och Anita :)

Jag Älskar ju filmer , och jag fick bla 2 as bra filmer av "tomten" :) silver fang alla avsnitt :) sen fick jag arn :D fan va glad jag blev !!:D:D
Har legat och tittat på silver idag :) sen blir det den andra filmen ikväll :)

Fan va hungrig jag är ! Jag skulle kunna äta ett helt julbord nu .. Men det blir nog en pizza eller donken haha , orkar inte laga mat idag :P!

ge mig mat !!! hahaha


men men , nu ska jag snart åka så det kanske är bäst att jag förbereder mig :) hehe .


Love / me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0