Det känns ...

Hej , allt börjar bli så fruktansvärt svårt! Hur ska jag göra ? jag vill inte att det ska finnas någonting som kärlek .
Jag menar vad är det egentligen ? antingen är man lycklig , eller så är man så olycklig så man nästan spyr ,
men är inte livet någonting liknande da ?
Men JAG tycker nästan att kärleken gör ondare än någonting annat . För även om jag har någon som jag är lycklig med så älskar jag den så mycket att det gör ont . och som jag skrev tidigare , är man olycklig så gör det också ont .

Jag antar att det är en ganska kompliserad fråga , men det är väl ingenting som man ska grubbla över , då blir man väl dum i huvet :)...




Ja nu sitter jag här framför datorn , en mörk jävla söndagskväll . Vad ska man göra liksom ?
sova kanske ?
Jag saknar verkligen din närhet ! saknar dina armar om mig hela tiden ! saknar dig varje sekund jag inte får ha dig nära !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0